اینم خریدم برای پایان شش ماهگی بدم ینی

تصویر
۶ پاسخ

من الان دارم خريره بادام ميدم

چند خریدی

من ۴ ماهگی دلدم

من از۴ونیم میدم

منم واسه پسرم گرفتم
چونکه رفلاکس داره دکتر گف کمکیشو شروع کن

من از ۴ ماه و نیم میدم ، طبق نظر پزشک

سوال های مرتبط

مامان آنیسا🩷 مامان آنیسا🩷 ۷ ماهگی