برو زیر دوش آب گرم ماساژ بده شیر اضافی بیاد بیرون
برو حموم با آب گرم ملساژ بده و بعد هم بدوش. راهش باز بشه بچت این سینه رو هم میگیره
فقط بدوش من ندوشیدم. تب و لرز شدید🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
زیر دوش اب گرم ماساژ بدید تا شیر خارج بشه
زیر دوش آب گرم ماساژ بده
زیر دوش آب گرم ماساژ بده و بدوش
برو حموم یه حوله رو بذار روی سینت آب داغ رو رو سینت باز کن چند دقیقه ماساژ بده بعد بدوضش روزی دوسه بار این کارو بکن بعد بیا بیرون با شیردوش بازم بدوش صد در صد خوب میشی،ندوشی آبسه میکنه ممکنه هم تب و لرز کنی و هم خدای نکرده به عمل برسه
بدوش با دستگاه
قطعا باید بدوشی
وگرنه تب میکنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.