۱۲ پاسخ

یه ماه یه ماه و نیم😐

هفته ای یبار

🤣ب نام خدا رو بدم هر شبه ولی چون رو نمیدم همش الکی میزنم ب قهر دو هفته یا سه هفته یبار

معلوم نیست یبار یک هفته یبار روزی دو دفعه یبار هر دو سه روز بستگی داره به موقعیت

خیلی فاصله ش زیادشده همسرم سرد شده خیلی

دو سه ماهی ی بار😬

این هفته بخاطر کار شوهرم که تا دیر وقت سرکاره شده ۱ هفته که نشد ولی باقی موقعه ها اوضاع درست باشه هرشب یا یک یا دوشب فاصله

یه شب درمیون هرشب اوج طولانی بودنش زمان پریودیه اونم با روش های دیگه ا....ضا میکنه خودشو

هفته یی دوسه بار

یه ماهو خوردع ای

🌱سلام.گروه زدیم روبیکا.خانمانه‌است
برای آخرشبا دورهمیم
خواستید ب آیدیم پیام بدید:
@MM70F79

یه شب

سوال های مرتبط

مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا ۱۷ ماهگی