۶ پاسخ

رها کن بذار فکرا بیاد و بره
خیلی نرماله تو این شرایط جسمی و تحت تاثیر هورمون و همچنین شرایط جامعه ذهن درگیر باشه
تا رها نکنی و بجنگی بیشتر ذهنتو درگیر میکنه

همه همینیم طبیعه مخصوصا باشرایط ی داریم

اینجور فکر نکن

وای من خیلی این فکرا دارم خیلی بهم ریختم

همین استرس برای اون بدترین چیز ممکنه

فقط باید به خدا توکل کرد و اجازه ندی فکرای بد بیاد تو سرت

سوال های مرتبط