کیفیت بالا قیمت عمده ♥️
۰۹۱۱۹۹۶۴۱۱۲
اخ دقیقا منم همینم از سونو میام نهایتا ۲روز ارومم بعدش دوبار وسواس فکری می گیرم آرزومه سریع حرکت هاش شروع بشه بفهمم سالمه
من تو بچه اولم تا روز زایمان اینجوری بودم😬توی این یکی بچم هیچ حسی ندارم آخه باباش میخواستتش من در جربانش نبودم تازه متوجه شدم هنوز تو شوکم😂
من الان لگد واضح حس میکنم
استرس های جدیدم، نپیچیدن بند ناف دور گردن
کاهش سرویکس و زایمان زودرس
این استرس ها تمومی نداره خواهر
من تا حالت تهوع قطع میشه میخوا گریه کنم😂😂از وقتی باردار شدم دوبار دارم میرم سونو صدا قلبشو بشنوم
همه همینیم به خدا دلمون هزار راه میره🥹
من از بس رفتم بهداشت صدای قلبشو گذاشتن خداشاهده زنه برگشته میگ دیگ نیا شورشو در آوردی دستگاه ببر باخودت 😐😐😐😐بچمم تکون میخوره ها ولی بازم مغزم خرابه
حالا من لگدممیزنه میگم خداکنه سالم باشه نکنه جیزیش بشه دنیا اومدنی
منم همین بودم الان این نیم وجبی یه جوری تکون میخوره من ۸۰ کیلویی رو حرکت میده😂
هروقت نگران شدی برو بهداشت عزیزم
ولی انتظار نداشته باش از الان لگد محکم بزنه و هرروز لگد بزنه
میگن گاهی اوقات میخوابن
سن بارداری بیشتر بشه لگد ها واضح تر و بیشتر میشه
طبیعیه منم همینطوریم 😂😂😂
باورت نمیشه من همین الان از سونو اومدم ولی بازم دارم فکرای چرت و پرت میکنم
کم کم لگد هاش حس میکنی من نزدیک به ۲۰هفته حس کردم
انگار حباب میترکید بعد متوجه میشی با نفخ فرق میکنه
طبیعیه منم همینجوری ام🤦🏻♀️😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.