۴ پاسخ

درد نداشتم‌ولی خونریزی بسیار زیاد

فرق خاصی نداشت

من که بعد از زایمان تا امسال که میشد 8 سال، هیچ درد پریودی نداشتم.
در صورتی که قبل از زایمان وحشتناک بود.

واسه من که بود 🤕 تو بارداری اولم اینطوری درد نداشت اما این یکی توصیف نکردنی بود😑

سوال های مرتبط