۴ پاسخ

درد نداشتم ولی خونریزی خیلی شدید

نه اصلا هیچ دردی نداشتم

فرقی با قبل نداشت

من ۷ماه بعدش شدم
فقط دو هفته ای کمر درد وحشتناک داشتم
ولی پریودیم مثل قبل بی درد بود و از ماهای بعد اذیت نبودم دیکه

سوال های مرتبط

مامان نیهاد من ❤️ مامان نیهاد من ❤️ ۱ ماهگی
مامان باران و مهدی مامان باران و مهدی ۱۱ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا ۱۴ ماهگی