تب
استامینوفن
پوشک

تصویر
۵ پاسخ

خوب چرا خوشت نمیاد؟ اتفاقا خونواده من نمیگند ولی من خودم از همسرم میخوام برای مامانو بابا یا خواهرو بردارم نیازی شد کاری کنه یا چیززی بخر.کاری به خونواده خودشم ندارم به اونام کمک کنه مشکلی ندارم.مثلا خونه تکونی کرد مادرم پرده هارو من گفتم همسرم وصل کنه.یا بخاریشونو ببر بشوره.یعنی باید نمیگفتم؟طفلی همسرم واقعا کمک دسته همجوره برای همه.....همیشه که که نباید منتظر جبران از اطرفیان باشیم.خدا انقد هوای دل مهربون همسرمو داشته که خودمم گاهی از میزان توجه و لطفش بهش تعجب میکنم.هروقتم‌دست کسیو گرفت و کمکی کرد به کسی قشنگ همون ماه لطفشو بهمون نشون داد واسه این من مشکلی ندارم چون میدونم خدا جبران میکنه کمکی که به بنده هاش میکنیمو....ولی اینطوری فکر نکن.اگه کاری ازش برمیاد بزار انجام بده و اگه واقعا سختشه و نمیشه راحت بگه نمیتونم .خودش باید بگه نه ،نه شما.ذهنتو درگیر این چیزای حاشیه ای نکن.ولی اگه واقعا براش مقدور نیست یا حال و حوصله اشو نداره بگه نه.چون کمک کردن باید دلی باشه نه اجباری

از دوربین گوشی میای بیرون اینجوری میشه

چه بد خودت دست به کارشو بهشون بفهمون

خوب عزیزم خودت با خانوادت صحبت کن یا به همسرت بگو انجام نده کاراشونو

خانواده من داشتن این مدلی میشدن
یکی در میون میگفتم نمیتونه 🤭

سوال های مرتبط

مامان آروشا مامان آروشا ۵ سالگی
مامان نویان 😍 مامان نویان 😍 ۵ سالگی
مامان سودا مامان سودا ۵ سالگی