باردار
حاملگی
استامینوفن
تب

تصویر
۷ پاسخ

حتی ‌شوخیش هم دردناکه....
امیدوارم این اتفاق هیچ وقت برای مردم مظلوم ما نیفته واقعا گناه داریم. بچه هامون گناه دارن. خدا خودش کمکمون کنه و صدامون رو بشنوه که افتادیم دست یه عده قدرت طلب که هیچی حالیشون نیس....

اگه بزنن مگه یه روز دو روزه قطعی؟

وای خدانکنه.برق نباشه، اونوقت نه آب داریم نه نون

موقعه که برق میره نا ۴۸ ساعت در فریز باز نکنین بعدش لایه لایه گوشت اینارو نمک فراوان بزن چیزی نمیشه

مگه الان برق ندارین

منم یسری چیزامو دادم رفت گفتم حیفه بمونه خراب شه

چرا خب؟ ما مهمونی میدیم تا سه روز نمیتونم خودمو جمع کنم 😢 انقد که خسته میشم

سوال های مرتبط

مامان خورشید آتشین مامان خورشید آتشین ۶ سالگی
مامان خورشید آتشین مامان خورشید آتشین ۶ سالگی
مامان آروشا مامان آروشا ۵ سالگی
مامان آروشا مامان آروشا ۵ سالگی
مامان لوبیا کوچولو✨🧿 مامان لوبیا کوچولو✨🧿 ۵ سالگی