۶ پاسخ

دخترم یکسالش بود دکتر قرصشو داد که یک چهارمشو میدادم بهش بعد یه رب میخوابید

بله دادم اما بعد دوسالگی ن این سن

شربت سریپ ی همچین چیزی میگن خوبه برا اطفال
منتظدم برم‌دکترش بپرسم

برای چی داده به دخترت عزیزم

ولی از ۲ سالگی به بعد

اره دکتر قطره شو داد میدادم میخوابید

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه ۱۷ ماهگی
مامان نویان🩵👶🏻 مامان نویان🩵👶🏻 ۱۶ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۱۷ ماهگی