۵ پاسخ

من از ۲۶هفته دارم میزنم

سلام من باید بزنم تاآخر

چی هست؟

به من گفت تا هفته ی ۳۶ بزن

سلام من تا اخر بارداریم میزدم

سوال های مرتبط

مامان آراد💙 و آوین💗 مامان آراد💙 و آوین💗 ۱۳ ماهگی
مامان محیا و حوریا مامان محیا و حوریا ۸ ماهگی
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته سی‌وپنجم بارداری