دوستان ورم دست و پاها و بینی تو هفته من طبیعیه

۳ پاسخ

منم خیلیی‌ورم دارم علتش چیههه

الان زوده برا ورم،رعایت کن حسابی

یکم زوده واسه ورم . آب زیاد بخور نمک نخور . می‌خوابه ورمت

سوال های مرتبط

مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نی نیش 🍼 مامان نی نیش 🍼 ۵ ماهگی