۳ پاسخ

من اوایل تو کریر بهش میدادم خیلی راحت بود بعد تازگی دیگه کمرش و بلند میکرد و دوسش نداشت میخاست بشینه الان دیگه تو صندلی غذا میزارمش ولی یکم پشتی صندلی و میخابونم

من خوابیده میدم بلد نیست که بشیته خودشم نشسته میدی در میاره بیرون

زود نیس؟ من از ۶ ماه شروع کردم

سوال های مرتبط