من اوایل تو کریر بهش میدادم خیلی راحت بود بعد تازگی دیگه کمرش و بلند میکرد و دوسش نداشت میخاست بشینه الان دیگه تو صندلی غذا میزارمش ولی یکم پشتی صندلی و میخابونم
من خوابیده میدم بلد نیست که بشیته خودشم نشسته میدی در میاره بیرون
زود نیس؟ من از ۶ ماه شروع کردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.