اشتباه کردی ب دکتر رفتی نگفتی برات قرص بده پیگیری کن خواهر تاثیر نذاره خدایی نکرده
قرص تیروئید رو نباید ول کنی باید همراه آزمایش بدی ک کنترل بشه خود دکتر غدد بهت میگه چیکار کنی
قرص تیرویید چه قبل بارداری چه خودبارداری لووتیروکسین هست فعلا بخور تا بعد تعطیلات ازمای بدی ببری دکتر دوزشو تعیین کنه
اگه از دارو هایی که دکتر نوشته مونده مصرف کن تا تموم بشه اگرم میخوای سرخود بخوری نه اول باید باز آزمایش بدی بلکه نرمال شده
قرص تیروییدو اصلن نباید سر خود قطع کنی عزیزم
من کم کاری تیرویید دارم تو بارداری دکترم دزشو بیشتر کرده
نمیدونیم گلم باید متخصص بگه یا میخوایی برو بیمارستان از دکتر بپرس
منم قبل بارداری قرص تیروئید میخوردم الآنم همون قرص میخورم فقط یکم دوز مصرف بیشتر کرد
اینتنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.