وزن دهی اپتامیل ساده خوبه؟

۵ پاسخ

نارس دنیا آمد وزنش کم بود بهش شیرخشک دادم شیرم کم بود سیر نمی‌کرد .وزن دهیش خوب بود برای بچم

بچم وزنش 1900بود الان خدارو شکر سه کیلو خورده ای شده

آره خوبه .

اره خوبه

برای بچه من که خوب نبود وزن نمیداد

سوال های مرتبط

مامان ممم مامان ممم ۱۷ ماهگی
مامان آراد💙 مامان آراد💙 ۱۲ ماهگی