وزن دهی اپتامیل ساده بیشتره یا پروتونرا

۳ پاسخ

من ساده گاهی پرونوترو. وزدهیش هردوعالیه . هرماه یه کیلو به بالا وزن دهی داره

برا من با ساده ماهی بالای 1200 وزن میگیره

من پرونوترا میدم خوبه

سوال های مرتبط

مامان مامان جنید جان مامان مامان جنید جان ۱۶ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۶ ماهگی