۷ پاسخ

اینجوری خیلی بده من دارم بااین حالم میرقصم فکر کنم زده به سرم 🥺

منم همینطور😔

منم دارم میترکم

هممون همینیم عزیزم 🥲🥲🥲

هممون اینجوریم🫠 با اینک اولین سال سه نفرمونه

اتفاقای خوبی نیفتاد دلامون پره اما اتفاقای خوب تو راهه با وجود نی نی هامون من مطمئنم🥰

منم همین طور

سوال های مرتبط