۸ پاسخ

ببلاک ساده میدم من
از اول همینو بش دادم

وااای بچه‌منم همینطوره دو روزه شیرش عوض‌کردم اپتامیل میدم چون حساسیت ب پروتئن داشت کسی میدونه یعنی بهش‌نمیسازه؟؟؟چقد من نگرانم

اپتامیل میدی؟

نگرانشم زیاد پی پی میکنه هم شیر خودمو میخوره هم خشک

ب محض اینکه شیر میخوره پی پی میکنه در جا چن روزه اینجور شده

اینجوریه روزی ۷ بار

تصویر

بفرست عزیزم

البته ببخشید الا شرایط دکتر رفتن ندارم تا فردا

سوال های مرتبط

مامان 🍓💞 آنیسا مامان 🍓💞 آنیسا ۲ ماهگی