۵ پاسخ

ما دارچین نمک وگندم هم میزاریم

علت اینکه نبات میزارید چیه؟

عه چ‌خوب نبات یادمن نبود😂😂

چه قشنگ. نون هم بذار

چقدر قشنگ✨️🩵🍭
امیدوارم سال خوبی برا هممون باشه🌱🩷

سوال های مرتبط

مامان آرتا👶🏻 مامان آرتا👶🏻 ۱۶ ماهگی