کلا تنقلات مضره ولی برا اینکه هوست کم بشه ی کوچولو بخور
کم بخور عزیزم
بخور بابا من روزی ۲ ۳ تا بسته میخورم 🤣🤣
چیپس ی ماده ای داره برا رشد بچه خیلی خیلی بد متاسفانه مخصوصا برا مغزش اصلا نخور
من دیشب یدونه کامل سرکه ای خوردم😋😋مزه جون داد
ترانسش بالاس و نگه دارنده داره درکل نخوری بهتره
دکتر تغدیه ب من گفت س ماه اول اصلا چیپش پفک نخور منم نخوردم الان رفتم تو چار تلافی میکنم😂
نه نداره فک نکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.