چیپس ضرر داره؟
چیپس فلفلییی😋خیلی بهش علاقه پیدا کردم

۱۱ پاسخ

من عاشق فلفل بودم الان نمیحورم

من همه چی میخورم ولی کم🙈

منم نمکی و سرکه نمکی میخوردم
ویارمو کم میکرد و خیلی دوس داشتم و دارم
مگه چقدمیخوری،بخور نوش جونت

عزیزم سعی کن کم بخوری فلفل معدتو تحریک میکنه برای حالت تهوع و رفلاکس

من از دکترم پرسیدم چیپس و پفک و... میشه بخورم
گفت نخور اصلا

حالا عزیزم تو هم میتونی بخوری وقتی بهت مزه میده البته فعلا

من سر دختر دومم پیش دکتر اکرم هاشمی آشتیانی توی کرج میرفتم که میگفتن تا ۴ماه هرچی دوست داری بخور و هر چیزی که میلت میکشه رو بخور اما از ۴ماه به بعد دیگه چون حالت تهوع و…بهتر میشه دیگه باید خیلی چیزا رو رعایت کنی و غذا های مصوب بخوری

منم یکی دوباری چیپس خوردم کم بخوری مشکلی نداره
ولی کلا نی نی چیزای تند دوس نداره و حساسیت زا هستن سعی کن تند نخوری

واییییی کرانچی🥹🥹

نی نی طعم تند دوست نداره اذیتش میکنه

اگه هوس کردی بخور ضرر نمیکنه

سوال های مرتبط

مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 ۸ ماهگی
مامان مهدا مامان مهدا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان منان مامان منان هفته بیستم بارداری
مامان فندق کوچولو🩵 مامان فندق کوچولو🩵 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فندق...😍 مامان فندق...😍 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌ودوم بارداری