۴ پاسخ

۳۷.۵ تب نیس

این تب نیست باید مراقب باشی همش چک کن بالا نره

38 تب حساب میشه ولی اگه واکسن زدی دکتر دختر من میگفت چون بچه اذیت میشه از 37 و نیم میشه استامینوفن داد.

۳۸ به بالا

سوال های مرتبط