۳ پاسخ

اوووخووودا منم داشتم فکر میکردم امسال قشنگترین هدیه رو خدا تا آخر عمر بهم داد که سختی های سال رو بشوره ببره .
به سلامت بغل بگیری جوجه رو ❤️🥹

هم چنین عزیز
الهی امین🙏🏼

همچنین عزیزم
منم عیدیم از خدا دختر بوده و هر روز سجده شکر به جا میارم عااااشق دختر بودم😍😍🥹🐣🩷

سوال های مرتبط