مامانا سریع ببلاک یا گیگوز؟؟ لطفا

۹ پاسخ

گیگوز

گیگوز

پس چرا من شوهرمو فرستادم داروخونه گفته ببلاک اسهالش میکنه، گیگوز ببر. کلا دفع پسرم خیلی شله، بعضی وقتا حس میکنم اینقد آبه که روی پوشکش هیچی نیست همش جذب شده. واقعا نمیفهمم کی اسهاله کی خوبه. روزی چندین بارم دفع داره😔

ببلاک

گیگوزمن میدادم بچم خیلی دلدرمیشد

ببلاک

ببلاک

ببلاگ

نمیدونم ولی من ک میگم ببلاک
چون شنیدم میگن خوشمزه تره😂

سوال های مرتبط

مامان ارکان و خالد مامان ارکان و خالد ۱۳ ماهگی
مامان فاطمه مامان فاطمه ۱۰ ماهگی
مامان ماهور مامان ماهور ۱۴ ماهگی
مامان هامین مامان هامین ۷ ماهگی
مامان هامین مامان هامین ۷ ماهگی
مامان مهوا🌕 مامان مهوا🌕 ۵ ماهگی