سلام کسی میدونه این شیشه شیر چجوری .

۷ پاسخ

خدا خیرت بده این شیشه شیر فک کنم مال اساب بازیه عروسکاس

واسه یه پیمونه باید تا ۳۰ سی سی آب بریزی
میشه علامتی که بین ۲۰ تا ۴۰ هست

اول آب بریز بعد شیرخشک

هر پیمانه شیر خشک ۳۰ سیسی اب یعنی همون خط بالای ۲۰

هر سي سي اب يه پيمانه شيرخشك ميخواد مثلن ٣٠ تا اب بريز. با يك پيمانه شيرخشك

مثلاً برا یه پیمانه تا کجاش شیر خشک بریزم

این عکسش

تصویر

سوال های مرتبط

مامان یاسمین و حامی مامان یاسمین و حامی ۱۲ ماهگی