برا منم همینطور بود زخم شده بود خون میومد آخر شیردهی نوک سینم با شیر خودم خیس میکردم
واییییی ینی انقد زخمه؟؟
من یکی از سینه هام دو روز اول سرش یکم زخم شده بود و همون اولش ک میخورد درد میکرد ب بعد خوب شد
پماد آ چشمی بزن زود خوب میشه منم اینجوری بودم دکتر گفت بزنم خوب شد
من کره محلی میزدم سر بچه اولم خوب میشد
فقط سینه توکامل تاسیاهی بده تودهنش هی ازشیرت بمال نوک سینه هات چرب کن ببین اگرخون میادتوشیر خون سرسینه هات بازنشده کامل ولی اگرخون ازدورش زخم هاش دیگه باید راه دادیم انجام بدی
فقط پماد الفا خوبه من پماد شقاق همچی زدم ازمنم خون میومد الفا زدم بعد سه روز خوبشد
عزیزم وقتی سینتو به بچه میدی بخوره تنها نوک سینه رو نده کل هاله سینه رو بزار دهنش
منم ھمینہ سینہ ھام دو سہ تا تاپیک گزاشتم دوستان بھم راھکار ھای نشون دادن
وقتی سینہ رو داخل دھن بچہ میزاری فقط نوکشو نزار با اون ھالہ قھوہ ای کامل بزار دھنش ک میک بزنہ این برای من خیلی جواب بود خیلی سینہ زخم شدہ بشدت انگار دارہ نوکاش جدا میشہ از سینم اینقدر زخمی شیر دادن درست تنھا راھشہ و اینکہ شیر خودتو بزن بھش و پد بزار روش اینم خیلی جواب بود برام
ازشیرخودت بمال روش وای من ازین دردمردم بچه اولم
چندروز بهش نده عزیز کرم شقاق سبنه هیدرودرم بزن زود خوب میشه
حتما درمانش کن دردش خیلی بده
بعد هر شیردهی پماد بزن موستلا یا هیدرودرم
بعد روش پد مخصوص سینه بذار
زیاد شستشو نده
با شیر خودت فقط مرطوبش کن
وتا میتونی خشک نگهش دار
برا منم هنوز جای فریاد داره که میخوره🥺😭 ولی من این پمادرو میزنم خدایی جواب بود بدا منم خون میومد
عزیزم کرم شقاق سینه هیدرودرم بگیر وقتی خوابه بزن روش نایلون بکش بزار بمونه ،بعد هر موقع خواستی شیر بدی قبلش بشور
پماد شقاق سینه بزن.برا منم خون میخورد و هنوزم زخمه باید تحمل کرد کن گریه میکردم قشنگ
واییییی چه سخت بهش ندهه فعلا ی فکر به حال سینعخودت کن برو دکتر چند روز بهش با سرنگ شیر خشک بده تا خوب بشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.