ن ربطی ب جنین نداره اون کاملا تحت محافظته هیچ ویروسی نمیتونه ب اونجانفوذکنه
زیر نظر دکتر باش حتما
بنظرم چند روزی برو پیشه مامانت خطرناکه در هر صورت من دامادمون گرفت اصلا نیومد نزدیکم و کلا نرفتم خونشون …
فکر کنم چون خودت قبلا گرفتی مشکلی نباشه
میگن ماه های اول بگیری خطرناکه .الان نگران کننده نیس
منم دخترم ماه پیش ابله مرغون گرفت خودم قبلاگرفته بودم بازم دکترم برام تست ابله مرغون ونوشت دکترتون و درجریان بزارین
منم شنیدم میگیره ولی چون خودت گرفتی احتمالش کمه نمیشه ازهم دور باشید
خودت مجدد میتونی بگیری عزیزم خیلی مراقب باش جنین مشکلی پیدا نمیکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.