۴ پاسخ

اگه دیابت نداری پودر شیر افزا بخور اب هویج هم شیرو زیاد میکنه

منم بارداری اولم تا چند روز شیر نداشتم ولی نباید نا امید بشی مرتب بدوش سریع سراغ شیر خشک نرو یه کم صبر تا بیاد

اب گوشت بخور ...قطره شیرافزا...قرص شیر افزا...دمنوش مستار...بخور بهترمیشی مرتب بچه مک بزنه انشا...میاد

قندش میوفته ، شیر خشک بده

سوال های مرتبط

مامان لیام 🧸🩵 مامان لیام 🧸🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان آیراد💙😍 مامان آیراد💙😍 روزهای ابتدایی تولد