اگه دیابت نداری پودر شیر افزا بخور اب هویج هم شیرو زیاد میکنه
منم بارداری اولم تا چند روز شیر نداشتم ولی نباید نا امید بشی مرتب بدوش سریع سراغ شیر خشک نرو یه کم صبر تا بیاد
اب گوشت بخور ...قطره شیرافزا...قرص شیر افزا...دمنوش مستار...بخور بهترمیشی مرتب بچه مک بزنه انشا...میاد
قندش میوفته ، شیر خشک بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.