شیر بالا میاره جهشی یااگه پنهان باشه انگار ی چیزی میجوه تو دهنش خس خس گلو داره بیقراره بعضی وقتا خوب شیرنمیخوره هی سرشو میکشه در مواردی هم دستشو نیکشه هی ب صورتش چشماش پسر من بااین علایم تشخیص داده شد ک رفلاکس داره
مامان اهورا جان اگه وزن گرفته رفلاکسش مرضی نیس ممکنه گاهی از پرخوری باشه هردوساعت شیر بده حتمااروغ بگیر ی ربع عمودی نگهش دار سطح شیبدار بخوابون بهتر میشه بیقراری هاش برااین ماه طبیعیه ممکنه کولیک باشه دوماه ب بعد بهتر میشن
مهم ترینش انگار بچه آدامس دهنشه میجوعه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.