۳ پاسخ

شیر بالا میاره جهشی یااگه پنهان باشه انگار ی چیزی میجوه تو دهنش خس خس گلو داره بیقراره بعضی وقتا خوب شیرنمیخوره هی سرشو میکشه در مواردی هم دستشو نیکشه هی ب صورتش چشماش پسر من بااین علایم تشخیص داده شد ک رفلاکس داره

مامان اهورا جان اگه وزن گرفته رفلاکسش مرضی نیس ممکنه گاهی از پرخوری باشه هردوساعت شیر بده حتمااروغ بگیر ی ربع عمودی نگهش دار سطح شیبدار بخوابون بهتر میشه بیقراری هاش برااین ماه طبیعیه ممکنه کولیک باشه دوماه ب بعد بهتر میشن

مهم ترینش انگار بچه آدامس دهنشه میجوعه

سوال های مرتبط

مامان بادوم مامان بادوم ۱۲ ماهگی
مامان دخملی😍 مامان دخملی😍 ۱۴ ماهگی
مامان تو دلی مامان مامان تو دلی مامان ۴ ماهگی