۵ پاسخ

بزار یە چیزی بگم من دخترم پارسال مریض شدە خدا شاهدە از اول پاییز دختر من مریض شد تا اخر سال یەماە اول سال بجدیدم مریض بود بعد هرسری میبردیم دکتر باداروهای متفاوت دوزهای متفاوت کارش بە جایی رسید کە بستری شد تو بیمارستان همیشە خدا سرفە میکرد حالش خیلی وخیم بود زیر چشاش گود افتادە بود ،،،،دهنش بو میداد لوزەی سوم دارە گفتن باید عمل شە ،،خلاصە اخر سر بیمارستان کە بستری شد دکتر گفت انقد انتی بیوتیک اموپول چرک خشک کن خوردە بدنش مقاوم شدە ریە هاش عفونت کردە یە هفتە پسری شود تا کمی بهتر شد ،،،گفت بچە یە سرماخوردگی سادە میگرە بلند نشین فورا ببرین دکتر بزارین خودش خوب شە ،راستم میگفت امسال یکی دوبار سرما خورد گلودرد شد جایی نبردیم بە خدا خودش خوب شد ،،،زیادم طول نکشد

من بچم قبلا خروسگ گرفت دکتر دارو داد گفت اگه خوب نشد یک سوم آمپول بتامتازون بزن . درضمن آنتی بیوتیک باید سر وقت استفاده بشه و اگه یادت میره گوشیتو ساعت بزار

خودتو سرزنش نكن اما دارو رو بايد مرتب بدي گوشيتو بذار رو ساعت ديگه فراموش نميكني

برا خروسک شربت نئوتادین در کنار آنتی بیوتیک و بخور سرد و شیر ولرم خیلی خوبه مرتب بهش بده

من ۲۲۸ میدم هر ۱۲ ساعت۵ سی سی گفت .
ولی من کمتر میدم

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل وآیلین مامان ابوالفضل وآیلین ۱ سالگی