من شنیدم گریه های یهویی و جیغ زدنای بهویی از کولیکه
فقط باید بگذره.. خوب نه ولی غهتر میشه ماه های بالاتر
منم بچم یهو از خواب میپرد میزنه زیر گریه معمولا شیر بدم آروم میشه یا پستونک بدم یکم راهش ببرم
کولیکش نیست؟
بزاریدش تو پتو اینجور مواقع
منم همینه 😭
آرامشتو حفظ کن ببرش دکتر ببین چشه اگه دلدرد داره گرمیچر خیلی کمکه البته یه ماه که شد میتونی بدی
شیرخشک میخوره؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.