۲ پاسخ

پروتیین گاوی ینی کلا لبنبات گاو. بزی و گوسفندی ازاده. بزی سردی هم نیس خوبه

امکان داره ولی حالت کلی نه.ولی دوغ برای رفلاکس فکر کنم بده

سوال های مرتبط