۱۱ پاسخ

چرا دومی پرشده از من نصفی بیشتره

چرا دومی خطتت پرشده🫤برای من هنوز نشده

خوشبختم من هم وارد شدم 😍

چجوریاس ک مم 22 هفته و 4 روزه حالا خیلی مونده خط دوم پر شه☹️☹️🥰

مثل منی😁🤪

تصویر

خوشبختم مثل منی 😁🫢

مبارکهههه

حدودا هم هفته هستیم نمیدونم چرا واسه شما خط سه ماهه دوم پر شده؟؟

منم فردا میرم 😍

ب سلامتی

بسلامتی عزیزم 🥹

سوال های مرتبط

مامان گیلاس🍒 مامان گیلاس🍒 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان گیلاس🍒 مامان گیلاس🍒 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان اقا آرشا🩵 مامان اقا آرشا🩵 هفته سی‌ام بارداری
مامان آوینا 🤍🕊 مامان آوینا 🤍🕊 هفته سی‌وسوم بارداری