خانوما شما دکتر براتون آسپرین تجویزکرده

۱۰ پاسخ

اره عزیزم من ازسنو انومالی دارم میخورم گف تا۳۶بخور
بخاطر خون رسانی و اینکه مسمومیت نگیریم

نه بمن ندادن

بله عزیزم

اره دو هفته ای میشه

اره عزیزم از اول

بله برای خون رسانی بهتر به جنین و جلوگیری از لخته شدن خونه

نه.

منم چند روزه دکترم داده میخورم

بله! اکثر خانومای باردار میخورن برای خونرسانی بع جنین و گردش خون

اره سه ماه اول خوردم

سوال های مرتبط

مامان کنجد مامان کنجد هفته سی‌وششم بارداری
مامان آراد و نینی🤍 مامان آراد و نینی🤍 هفته سی‌ام بارداری
مامان فاطمه نورا مامان فاطمه نورا هفته سی‌وسوم بارداری