۶ پاسخ

عزیزم هرکس براساس تجربه خودش حرفی میزنه ک چی ب بچش افتاده یاچی نیوفتاده هیچ شیرخشکی بد نیست همشون خوبن ..من الان اپتامیل میدم وزن گیریش خیلی نرمال زیاد نیست عادیه شایدم کمه ومن نمیدونم دوماهگی 4800 بود...

اره خیلی شیر خوبیه

دکتر به من گفت گیگوز خوبه ولی من پیدا نکردم نان گرفتم

اپتامیل و بیومیل خیلی خوبن

من نان میدم خوبه

من آپتامیل میدم خوبه

سوال های مرتبط

مامان دلارام مامان دلارام ۵ ماهگی