۵ پاسخ

ببخشید معذرت میخوام بعد ک دسشویی میکنه سفت نیستن مثل یبوست؟

اره دختر من اینجوری بود دیر دیر پیپی میکزد و خوب وزن میگرفت

طبیعیه پسر من هر 6روز کار می‌کنه

دختر منم چون هم شیر خودمو میخوره هم شیر خشک هر دو سه روز یبار پی پی میکنه دکتر گفت تا یه هفته طبیعی

دکتر به من گفت تا یک هفته طبیعیه اگر تب نداره که دختر من تب نداشت بعد از سه روزم پی پی کرد

سوال های مرتبط