ببخشید معذرت میخوام بعد ک دسشویی میکنه سفت نیستن مثل یبوست؟
اره دختر من اینجوری بود دیر دیر پیپی میکزد و خوب وزن میگرفت
طبیعیه پسر من هر 6روز کار میکنه
دختر منم چون هم شیر خودمو میخوره هم شیر خشک هر دو سه روز یبار پی پی میکنه دکتر گفت تا یه هفته طبیعی
دکتر به من گفت تا یک هفته طبیعیه اگر تب نداره که دختر من تب نداشت بعد از سه روزم پی پی کرد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.