چرا نخوردی عزیزم؟ حالا عب نداره بخور از این ب بعد نگران نباش♥️
من دو سه هفته اس یکی درمیون میخورم 😬😬😬😬
قرصا برای تامین بدن خودت ربطی ب بچه ندارع چون بچه از تمام بدن تو استفاده میکنه
چرا عیب داره اون چند روزو ادامه نده دیگه از امروز بخور دوباره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.