خانما چند روزه قرصامو نخوردم عیبی نداره؟

۳ پاسخ

چرا نخوردی عزیزم؟ حالا عب نداره بخور از این ب بعد نگران نباش♥️

من دو سه هفته اس یکی درمیون میخورم 😬😬😬😬
قرصا برای تامین بدن خودت ربطی ب بچه ندارع چون بچه از تمام بدن تو استفاده میکنه

چرا عیب داره اون چند روزو ادامه نده دیگه از امروز بخور دوباره

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان سلین 👼 مامان سلین 👼 ۵ ماهگی
مامان هامین👩‍👧❤️ مامان هامین👩‍👧❤️ هفته سی‌ودوم بارداری