الهی امین من که حس خوبی به امسال دارم درسته شروع خوبی نداشت و کلی شیرینی به همراه داره به امید خدا💚💚💚
دخترمنم سال۹۳بدنیااومد سال اسب بود خیلی عالی بود
قطعاامسال هم سال خیلی عالی هست🙏🙏
انشالله میشه 😍😍
اتفاقا منم سال ۹۳شونزذه سالم بود. سال خیلیییی خوبی بود. هر دو ماه عروسی دعوت بودیم رفتیم مادربزرگم رفت مکه دوتا خالم رفتن مکه. بابام ماشین خرید خونه خرید. خیلییییی سال خوبی بود خیلی
بله عزیزم سال اسب سال خوبیه انشالله پرخیر برکت برای همه ی مردم ایرانمون❤️
انشالله كه همينطور باشه براي همه مردم 🤲🏻🥹
امیدوارم برای همه و همینطور شما سال خوبی باشه ❤
منم نمیدونم چرا از لحظه تحویل خیییلی سال خوبی رو حس میکنم احساس میکنم خیلی سال خوبی میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.