چرا همه تا بچه دو سالش میشه فکر از پوشک گرفتنن
بخدا زودههه
این بچه تازه داره محیط اطرافشو بدنشو اینارو میشناسه
الان زوده عزیزم
عجله نکن
دختر من اصلا گریه میکرد که پوشک نکن اول ها خیلی همکاری میکرد بعدش یبوست گرفت
هنوزم درگیرم
میگم شاید دوماه صبر میکردم الان این مشکل پیش نمیومد
حالا هی آشنا کن با محیط سرویس بهداشتی
هی بگو اینجا میرن جیش میکنن
خودت رفتنی ببر اونم شلوار و پوشک و در بیار بشینه
ولی نظرم صبر کن
زوده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.