۴ پاسخ

با ماست
یا با موز میدم بهش

منم با موز پوره میکنم بعضی موقعا یکم ماست ماجان هم میزنم

همینجوری خالی خالی دوست دازه

پوره کن با موز

سوال های مرتبط

مامان دیاکو🩵 مامان دیاکو🩵 ۱۴ ماهگی