۳۱ پاسخ

نه اصلن

سفر کاری رفته

سفر کاری بوده وگرنه برای تفریح نه نرفته

شما دعوا کرده بودین آشتی کردین؟

نه تاحالا نرفته من خودم میگم بادوستات برو بیرون هوات عوضشه تو این ۵سالی که عروسی کردیم شاید ۵بار رفته باشه بیرون بادوستاش
بیشتر خانوادگی رابطه داریم

نه

نه اصلا

نه عزیزم به هیچ عنوان حق نداره بره😉

نه نرفته یعنی نمیزارم‌ک‌بره😏😏

اره هرسال میره مشهد پنج روزه...

نه نمیره بی ما

سفرکاری ولی مجردی اصلا به هیچ وجه حتی فکرشم نمیتونه بکنه

والا من از خدامه چند روز تنهایی بره مسافرت
منم برم خونه مامانم
ولی نمیره

نه کاش بره یه هفته 😂🤦🏼‍♀️

اره زیاد

خداروشکر همسرم اهل رفیق بازی نیست و بدون من مسافرت اصلا بهش خوش نمی‌گذره موقعیت پیش اومده و نرفته

نه مسافرت که اصلا نرفته حالا گاهی وختا من خودم بهش پیشنهاد میدم میگم پاشو برو بیرون با دوستاتم یکم بگرد،میگه راس میگی اره فلانیو خیلی وقته ندیدم میره نهایتش یه ساعت دیگه برمیگرده😂

نه نرفته البته نه اینکه من نذارم چون خودش نمیذاره من تنها برم مسافرت یا حتی مثلا یه شهر که دو ساعت فاصله س نمیذارع با دوستام برم میدونه منم نخواهم گذاشت و اصلا بحثشو پیش نکشیده

نه اصلا به هیچ وجه اجازه نمیدم

زیااااااد🤡

بله عزیزم با دوستاش

اره ی بار ی روزه رفت شمال بادوستاش

نه

کاش بره که منم برم

خیلی رفته حریف اش نمیشم

نه

نه اصلا

نه
من اعصابم خورد میشه 😐😂

ارره....

یکبار اونم دوروزه با پسر عموش رفته بود شمال

نه

سوال های مرتبط