۱۰ پاسخ

برا منم نمیاد
خانم ناز داره🤣

خوبه دیگه نیمه اولیه

منم خسته شدم همش میترسم اتفاقی براش افتاده باشع

انشالله بسلامتی عزیزم

خوش ب حالت اکه پسر منم میموند تا ۴۰ هفته فروردینی میشد
ولی خوب عجله کرد

خیلی خوب شد دیگ😂

منم همچنان منتظرم🫤

خوبه اون دو تومنم شاملش میشه😂😂😂

خوبه ک 405شد 🫣😂

بسلامتی عزیزم

سوال های مرتبط

مامان آریان مامان آریان ۲ ماهگی
مامان لیا 🫀🧸 مامان لیا 🫀🧸 ۱۲ ماهگی
مامان نینی کوچولو مامان نینی کوچولو ۱۰ ماهگی
مامان فندقک👶🏻💙 مامان فندقک👶🏻💙 ۳ ماهگی