۳ پاسخ

ما 11 عید مادربزرگ شوهرم اسباب کشی داشت به دوتا کوچه بالاترشون
هرکی یه وسیله دستش گرفته بود میرفت برا خودش😂ماشالله جمعیت شون زیاده هرکی دوبار رفت دوتا وسیله میبرد زود تموم شد

تا جایی که میدونم تو تعطیلات عید اجازه ی اثاث کشی داده نمیشه پارسال که اینجوری بود

من ۲۷ اسفند اسباب کشی کردم

سوال های مرتبط