ما 11 عید مادربزرگ شوهرم اسباب کشی داشت به دوتا کوچه بالاترشون
هرکی یه وسیله دستش گرفته بود میرفت برا خودش😂ماشالله جمعیت شون زیاده هرکی دوبار رفت دوتا وسیله میبرد زود تموم شد
تا جایی که میدونم تو تعطیلات عید اجازه ی اثاث کشی داده نمیشه پارسال که اینجوری بود
من ۲۷ اسفند اسباب کشی کردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.