خانوما علائم بارداری پوچ میگین؟

۳ پاسخ

من ۸ هفته بودم خودش سقط شد و هیچ کدوم از علائم حاملگی رو‌ نداشتم مثل ویار و…

بارداری پوچ خود به خود خونریزی میشه و سقط میشه خودش

با گذشت زمان ، حاملگی جلو نمیره،جنین و قلب تشکیل نمیشه

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
mah mah قصد بارداری
mah mah قصد بارداری
mah mah قصد بارداری
مامان انبه مامان انبه ۱ ماهگی
مامان ﭙﺴﺮﻴ🩵👶🏻 مامان ﭙﺴﺮﻴ🩵👶🏻 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان الینا مامان الینا ۳ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سی‌وسوم بارداری
آرزو🐣🫧 آرزو🐣🫧 قصد بارداری