زایمان
سزارین

تصویر
۱۲ پاسخ

از غذای سفره میدم

مواد اولیه اشو میبرم همونجا درست میکنم

ميتونى هروقت مهمونى ميرى سرلاك ببرى با خودت

هشت ماهشه از غذای مهمونی یکم بده بهش چیزی نمیشه

فرنی بدون شیر‌یا سوپ یا پوره سیب زمینی

برای من شیش ماهشه سرلاک میبرم
سوپم میونی اماده کنی ببری براش

نوروز ۱۴۰۵ مبارک 🤍🌸

تصویر

سوپ میبرم گرم میکنم

همه چی آماده میریزم تو قابلمه میبرم اونجا میزارم بپزه یا غذاشو میدم ومیبرم اونجا شیر خشک میدم

معمولاً سرلاک یا پوره میوه میبرم

سوپ درست میکنم میریزم داخل ظرف میبرم. داغ نمیکنم چون خیلی هم سرد نمیشه. ولی اگه ببینم سرد شده قابلمه کوچولوش همیشه تو کیفه داغ میکنم

اگر هم وقت نکنم چیزی درست کنم سرلاک میبرم

از غذای صاب مجلس میدمش

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه ۱۱ ماهگی
مامان دختر مامان دختر ۱۵ ماهگی
مامان رایان مامان رایان ۱۲ ماهگی