نمیدونمولی من میخورم 😬
خوردنش ایراد نداره ولی زیاد از حد نخور دیگه
نه فقط به خاطر قند بالاش باید رعایت کنی
و. اینکه اگه حجم آب کیسه آب زیاده نخوری بهتره
نه ولی زیادهروی نکن چون دل درد میاره
نه عزیزم
اتفاقا واسه بی آبی بدن خوبه
ولی چون قند داره رعایت کن
هر میوه ای رو باید به فصلش بخوری اگه به فصلش نباشه ضررش بیشتر از سودشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.