سلام خانوما شما ۱۵هفتگی میرین برای تعیین جنسیت یا صبر نیکنین انومالی بفهمین؟

۶ پاسخ

من یازده هفته انتی تشخیص نداد و نوزده فروردین هم میرم آنومالی

من ۱۸ نوبت انومالی دارم صبر میکنم

من نمیدونم انومالی برم یا زودتر برم ۲۹فروردین وقت انومالیمه ولی من دوس دارم بعد ۱۳بدر برم مثلا ۱۵ام دو دلم

منکه موندم آنومالی

من ۱۵ هفته رفتم صدرصد گفت

من ک آنومالی میرم البته انتی یه حدسی زد ولی من اعتماد ندارم ب انتی

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓👼 مامان توت فرنگی🍓👼 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فندق جان مامان فندق جان هفته بیست‌وپنجم بارداری