میشع بگین ببینم بچه شمام اینجوریه یا نه چیکار کنم

تصویر
۶ پاسخ

دختر من ۷ ماهگی نشست
اما چهاردستو پا نرفت غلت زد، یکسالگیش یکدفعه راه افتاد

بچه منم حرف نمیزنه آواسازی نمیکنه پسر توچی؟

پسر من فقط میشینه. نه دندون داره ، نه چهار دست و پا میره ، نه وایمیسته

دختر من 8 ماهگی نشست ، فکر نکنم مشکلی داشته باشه، خودت دخترت رو حالت نشستن بزار ،بالشت هم بزار اطرافش، هر روز انجام بده تا بدنش سفت بشه، خیلی وقت هست دخترم سینه خیز میره،اما چهاردست و پا در حد دو سه تا قدم می‌ره و دیگ انجام نمیده ، دندون هم خیلی زود در اورد،
منظورت از زیاد برنمیگرده چیه؟

خب توپوله

چقد زود دندون در اورده

سوال های مرتبط

مامان 𝙍𝘼𝙎𝙏𝘼 مامان 𝙍𝘼𝙎𝙏𝘼 ۱۷ ماهگی