خوبه دیگه نرماله
برا منم ۱۸ هفته تمام ۲۲۹ بود
برا من ۱۸ هفته و ۰ روز ۲۲۸ بود برا شما ک عالیه
من18هفته و پنج روز رفتم260گرم بود خوبه؟
به نظرم وزنش عالیه نرمالش ۲۴۰ گرمه
وزنش نسبت به نینی های همسنش خوب بوده بالاتر هم بوده تازه😅
وزنش عالی بوده
الکی بچه رو چاق نکنید
برای بدنیا اومدنش سخته میشه براتون
بچه نباید زیاد ریز و ن زیاد درشت باشه
وزنش خوبم بوده
خداروشکر وزنش خوبه نینی من تو انومالی۲۰۲گرم بود
روزی ی عدد تخم مرغ بخور
گردو صبح بخور اینها رو وزن تاثیر داره
وزنش خوبه
بعدشم الان وزن مهم نیس
برا من انومالی ۲۱۲ گرم بود
الان ک مهم نیست از هفته۲۸تازه میره تو وزن گیری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.