انومالی بچم ۲۷۵ گرم بود
چی بخورم وزن بگیره؟

۱۲ پاسخ

خوبه دیگه نرماله

برا منم ۱۸ هفته تمام ۲۲۹ بود

برا من ۱۸ هفته و ۰ روز ۲۲۸ بود برا شما ک عالیه

من18هفته و پنج روز رفتم260گرم بود خوبه؟

به نظرم وزنش عالیه نرمالش ۲۴۰ گرمه

وزنش نسبت به نینی های همسنش خوب بوده بالاتر هم بوده تازه😅

وزنش عالی بوده
الکی بچه رو چاق نکنید
برای بدنیا اومدنش سخته میشه براتون
بچه نباید زیاد ریز و ن زیاد درشت باشه

وزنش خوبم بوده

خداروشکر وزنش خوبه نی‌نی من تو انومالی۲۰۲گرم بود

روزی ی عدد تخم مرغ بخور
گردو صبح بخور اینها رو وزن تاثیر داره

وزنش خوبه
بعدشم الان وزن مهم نیس
برا من انومالی ۲۱۲ گرم بود

الان ک مهم نیست از هفته۲۸تازه می‌ره تو وزن گیری

سوال های مرتبط

مامان 👑ایلیا👑 مامان 👑ایلیا👑 ۱ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وششم بارداری
bita bita قصد بارداری
مامان دیانا خانوم مامان دیانا خانوم هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان یدونه پسر💙 مامان یدونه پسر💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان لوبیا مامان لوبیا روزهای ابتدایی تولد