۶ پاسخ

دو لیوان آرد شیرینی با یه قاشق غ خ بگینگ پودر سه بار الک کن، سه تا تخممرغ یه لیوان شکر رو با همزن اینقدر بزن که کرمی و کشدار و حجیم بشه نصف لیوان روغن رو با دو قاشق پودر کاکایو هم بزن بریز داخل مواد تخممرغی، نصف لیوان شیر ولرم که داغ نباشه اصلا، اضافه کن یکم هم بزن که یه دست بشه بعد آرد رو کم کم اضافه کن توستر رو المنت پایین رو روشن کن بعد چهل دقیقه در حد پنج دقیقه هم المنت بالا و تمام
وقتی کیک خنک شد و از داغی افتاد سس شکلاتی رو روش بریز
واسه سس شکلات تخته ای رو آب کن

مامان کیاشا دستور بده😂

گلم من تاپیک میذارم ک مامان کیاشا نوشت هی بیام چک کنم

🙃🙃🙃🙃

تصویر

پودر امادشو بخر راااحت درست کن
روشن نوشته

سه عدد تخم مرغ و نوك قاشق چايخوري وانيل خوب با همزن برقي هم بزن بنج دقيقه بعد شكر يك پيمانه و روغن يك پيمانه و شير يك پيمانه اضافه كن هم بزن بزار كنار بيا مواد خشك قاطي كن دو پيمانه ارد نصف پيمانه پودر كاكائو با يك قاشق غذا خوري بكينگ پودر سه بار الك كن حتما بعد اهسته به مواد اضافه كن و مخلوط كن بعد بريز تو قالب چرب شده و قالبتو چرب كردي يه چند قيقه بزار تو فر گرم بشه حتما
بعد بيا يه ليوان شير دو قاشق غذا خوري پودر كاكائو و يه قاشق شكر و چهار قاشق روغن و اگه داشتي شكلات تخته اي مخلوط كن رو گاز تا به غلظت برسه بعد كيكت از فر بيار بيرون همون موقع كه داغه با سيخ چوبي سوراخ كن و مايع رو بريز روش نوش جونتون من خودم انواع كيك درست ميكنم هميشه هم كيكام عالين

سوال های مرتبط